Wednesday, July 21, 2010

Enjoy maii lifeee weyy !

Monday
teehees.
it was maii dear kenneth kor's birthdayy ! ;D
then我们enjoy早上的风~~
好凉.
那天超爽的.
一整天没上课.
整个学校也静静的.
PJ超爽
自动有人问我要不要玩.
 haha.
我买了我最爱的yogurt ! ;D
huay yin很吵
一直吵要出去
最后下课都给他出去了.
他爽啦.
Tuesday
it was Chua Boon Boon's birthdayy ! ;D
haha.
kenneth kor ask present from me ;D
he said he wan wallet, but dun wan barbie doll 1
then i buy hello kitty 1 for him la xP

那天没什么事发生.
我们还是一样傻傻的.

todayy !
哈哈.
今天放学我们出不到去!
不爽啊!
chye yee 给我的意见, 谢啦 :D
老公去看唐白虎点秋香了!
我没得去 :-(

No comments:

Post a Comment