Friday, July 23, 2010

Appreciate What You Have Now.

eeyarrr
i come ;D

Hey guys !
Appreciate wat euu have now weyy.
seriously !
until euu lost XX euu onli knw how precious was it.

Tml have to tuition !
ishh.
i dun wan go urghh !
nvm.
tahan 2 more saturday !
chang to tues and thurs luhh.
can enjoy tuition again :D

最近真的发现.
你平时怎样对人.
人家就会怎样对回你.
就像一片镜子.
反射着你对别人的态度.

当然!
你对我好, 我也会对会你好.
所谓人不犯我,我不犯人.
那些对我不好的.
我没必要用我的热脸去贴你的冷屁股!

当你落难的时候,
帮你那些就是你真正的朋友!
反而那些.
不帮你还踩跺几脚,
那种朋友不要也罢!

我也发现.
我们这一gang.
全部都是平易近人.
也很会包容人!

今天生活不错啊 ;D
说真的.
做回自己最开心 :D
这就是我要的生活!
无忧无虑:)

No comments:

Post a Comment